Sopimukseemme kuuluu ilmainen koulutuspäivä, jossa käydään läpi kaikki järjestelmän tärkeimmät toiminnot. Järjestämme lisä- ja jatkokoulutusta tarpeen mukaan.
Tuki
Asiakkaidemme käytössä on asiantunteva ilmainen puhelin- ja sähköpostituki sekä järjestelmän sisäiset käyttöohjeet ja tukipyyntölomake.
Puhelinpäivystyksemme on avoinna ma-pe klo 10-14 ja 16-18. Tukipuhelin neuvoo kysymyksissä, auttaa ongelmatilanteissa ja toteuttaa toiveitanne. Käytössänne on myös 24/7 -hätäpäivystys.
Päätehtävämme on edistää asiakkaidemme myynnin kasvamista ja erinomaiset tukipalvelut ovat tärkeä osa tätä tehtävää. Järjestelmän työkalujen tulisi olla mahdollisimman tehokkaat ja helppokäyttöiset ja siksi otamme kaikki uudet kehitysideat ilomielin vastaan!