Koulutus
Sopimukseemme kuuluu ilmainen koulutuspäivä, jossa käydään läpi kaikki järjestelmän tärkeimmät toiminnot. Järjestämme lisä- ja jatkokoulutusta tarpeen mukaan.
Tuki
Asiakkaidemme käytössä on asiantunteva ilmainen puhelin- ja sähköpostituki sekä järjestelmän sisäiset käyttöohjeet ja tukipyyntölomake.
Puhelinpäivystyksemme on avoinna ma-pe klo 11-17. Tukipuhelin neuvoo kysymyksissä, auttaa ongelmatilanteissa ja toteuttaa toiveitanne. Käytössänne on myös 24/7 -hätäpäivystys.
Verkkokauppa
Työskentelemme asiakkaitamme varten
Päätehtävämme on edistää asiakkaidemme myynnin kasvamista ja erinomaiset tukipalvelut ovat tärkeä osa tätä tehtävää. Järjestelmän työkalujen tulisi olla mahdollisimman tehokkaat ja helppokäyttöiset ja siksi otamme kaikki uudet kehitysideat ilomielin vastaan!