Hinnasto

Kiinteät kulut

Perimme järjestelmän käytöstä provision, joka on 1.9 % arvonlisäverottomasta järjestelmän kautta tehtävästä tilausmäärästä (minimi 50 € / kk). Provisiota voidaan neuvotella pienemmäksi, mikäli kauppa on suurta tai keskisuurta.


Hintaan sisältyy mm.

- Tuki maililla ja puhelimitse 0 €
- Koulutus Konalassa Helsingissä 0 €
- Automaattinen varmuuskopiointi 0 €
- Rajoittamaton määrä käyttäjiä ja toimipisteitä 0 €
- Optimoitu, supernopea, skaalautuva alusta 0 €
- Myymälöiden kassatoiminnot 0 €
- Verkkokaupan ja kivijalan yhteensopivuus 0 €
- Älykäs tuotehaku 0 €
- Uutiskirjeen lähetys 0 €
- Monta verkkokauppaa yhteisellä logistiikalla 0 €
- Tukkutoiminnot 0 €
- Osto- ja ennakkotilaukset 0 €
- Tavaran vastaanotto, hyllytys, keräys ja siirrot0 €
- Rajaton määrä tuotteita ja tuoteryhmiä 0 €
- Työajanseuranta 0 €
- Uniikit massatyökalut 0 €
- Reklamaatioden käsittely 0 €
- Automaattiset kuvien kokomuutokset ja optimointi0 €
- Responsiiviset mobiiliystävälliset sivut 0 €
- Pitkälle hakukoneoptimoitu alusta 0 €
- Rajoittamattomat tuotevariaatiot ja räätälöinnit0 €
- Online-chat 0 €
... jne 0 €

Emme myy erilaisia moduuleja jälkikäteen vaan tarjoamme koko järjestelmän kaikki toiminnot ja laajennukset käyttöönne lisäkuluitta.


Muita mahdollisia kuluja

- Domainin hallinta, rekisterimaksu ja nimipalvelu yht. 7 € / kk
- Domainin hallintaanotto 29 €
- SSL-salaus 29 € + 15€ / kk
- Tekstiviestit 0.08 € / kpl
- Postin pakettikorttitarrat 0.06 € / kpl
- Lahjakorttipohjat 0.84 € / kpl
- Shuriken-monityöasema kassalle ja / tai pakkaamoon 3.5 € / vrk
- Shuriken-kevyttyöasema messuille tms. 2.5 € / vrk
- Shuriken-työasemaan kytkettävän Yomani-maksupäätteen vuokra ja tilityspalvelu 39 € / kk + avausmaksu 55 €
- Graafikon kanssa suunniteltu ulkoasu ja toteutus valmiiksi sivustoksi asti yht. 800 € (max. 12 kk osamaksu mahdollinen, korko 15 %)
- Ulkopuolisten palveluiden kulut


Avaimet käteen

Shuriken toimitetaan aina jossain määrin avaimet käteen -periaatteella. Peruspalveluumme kuuluu, että teemme halutessanne mm. maksuvälityspalvelun, postin ja maksupäätetoimittajan sopimukset puolestanne. Konffaamme ja testaamme myös koko järjestelmänne toiminnan ja koulutamme henkilökuntanne. Proviisiopohjainen hinnoittelu kannustaa meitä auttamaan teitä siirtymisprosessin ja koko yhteistyömme ajan sekä tukemaan kasvuanne.

Shurikenin kaikki osat ovat aina heti asiakkaan käytössä. Shurikenissa ei ole myöhemmin ostettavia lisämoduuleja tai -toimintoja. Toteutamme halutessanne ulkoasun puolestanne toiveidenne mukaan. Teidän tarvitsee vain lisätä myytävät tuotteet ja myynti voi alkaa.

Järjestelmää vaihtaville asiakkaille
Järjestelmä sisältää erinomaiset massasiirtotyökalut. Mitä paremmin ja yksityiskohtaisemmin saatte ajettua edellisestä järjestelmästänne asiakas- ja tuotetiedot exceliin, sitä vähemmän käsityötä jää tehtäväksi siirtymisen jälkeen. Tukipalvelumme on käytössänne niin exceliä luodessa, siirtymävaiheessa kuin sen jälkeenkin.


Soita 09 42 890 890, niin varataan kalenterista esittelyaika. Esittely on nopea tapa tutustua Shurikeniin Helsingin Konalassa. Esittelyssä tutustumme Shurikenin toimintoihin ja näytämme, miten sillä pyöritetään suurta verkkokauppa- ja kivijalkaliikettä.
Creaction Finland Oy, Ruosilankuja 3, 00390 Helsinki, asiakaspalvelu@creaction.fi