Kenelle Shuriken sopii?
Kasvuyritykselle
Shuriken sopii parhaiten kasvavalle tai nopeaa kasvua hakevalle yritykselle. Shuriken skaalautuu suureenkin kaupankäyntiin ja monipuoliset ominaisuudet ja massatyökalut säästävät paljon työaikaa. Kauppalehti valitsi muutama vuosi sitten Shurikenia käyttävän
Varuste.netin (liikevaihto n.
39 M € / 2021) Suomen toiseksi nopeiten kasvavaksi yritykseksi. Black Fridayna 2020 Varuste.net teki yhden päivän aikana 1,3 M € liikevaihdon.
Varuste.net
Monikanavaiseen kauppaan
Shuriken on omiaan yhdistetyssä verkko- ja kivijalkakaupankäynnissä. Monivarastopaikat kertovat reaaliajassa tuotteiden saldot, sijainnit ja varaustilanteen. Koska kaikki tieto säilytetään vain yhdessä tietokannassa, tuote-, hinta-, kuva- ja muut tiedot ovat aina automaattisesti ajantasalla niin kassalla, verkkokaupassa kuin varastossakin.
Erilaiset siirtolistat ja muut työkalut varmistavat, että netissä tilattu tuote kerätään pois myymälästä, ettei sitä myydä vahingossa asiakkaalle.
Monimyymäläympäristössä eri myymälöiden varastosaldot ovat koko ajan kaikkien nähtävillä. Järjestelmä tekee keräyslistoja, jotta tavarat osataan siirtää oikein eri myymälöiden ja varastojen välillä.
Shuriken tukee globaaleja toimituksia ja pakettikortit, vientiselvitys- ja CN23-lomakkeet tehdään automaattisesti. Ulkomaisten toimitusten tekeminen on pääsääntöisesti yhtä vaivatonta kuin kotimaistenkin.
Linctus on suurehko yritys, joka myy Shurikenilla apuvälineitä ja sporttituotteita netissä ulkoistetusta palveluvarastosta sekä Hämeenlinnan ja Turun myymälöistä.
Esimerkkejä yrityksistä, jotka käyttävät Shurikenia monikanavaiseen kaupantekoon:
Bas-Shop
Erätukku
Hipposport
Hobbyfactory
Jatan aitta
Kosute
Kurestore
Linctus
OMA Puoti
Paperimuru
Parkourkeskus
Pielisen Kaluste
Riikka-piikka
Skate Shop
Team Laine
Pienelle ja suurelle
Proviisiopohjaisen hinnoittelun ansiosta Shuriken on kiinnostava vaihtoehto niin pienelle kuin suurellekin kaupalle. Aloituskustannukset ovat todella pienet, koska haluamme saada asiakkaiksemme kasvuyrityksiä jo varhaisessa vaiheessa. Suurille ja keskisuurille yrityksille tarjoamme houkuttelevaa erikoishinnoittelua. Lopullinen hinta riippuu asiakkaan kaupankäynnin luonteesta.
Esimerkkejä kasvavista Shurikenia käyttävistä yrityksistä:
Auta hevosta
Barivita
Bier-Bier,
Pub Ludvig ja
Solmu Pub
Diamond Bikes
EW Dive
Formal Brand
Helmimaailma
Kemin Lemmikkitukku
Lasten 24
Saimaa Shop
Suomen Kala-auto
Stardust Family
Tukkukauppiaalle
Shuriken on erityisesti tukkukauppiaiden suosiossa.
Tukkuhinnoittelu onnistuu helpoilla työkaluilla, jolla voidaan muutamassa minuutissa luoda monipuolisia hinnastoja ja hinnoittelumalleja suurillekin tuote- ja asiakasmäärille. Asiakkaita on helppo ryhmitellä, antaa erilaisia maksuehtoja ja alennusryhmiä. Uudet tuotteet tukkuhinnoitellaan automaattisesti määriteltyjen sääntöjen mukaan, mutta tietysti myös tuotekohtainen hinnoittelu on mahdollista.
Yhteistyöyrityksemme
PolarPro tarjoaa erittäin laadukasta, nopeaa ja edullista ulkoistettua varastopalvelua. PolarPro käyttää samaa järjestelmää, joten ulkoistetun varaston varastotilanne, tavaravirta sekä muut tiedot ja yksityiskohdat ovat aina reaaliaikaisena myös sinun nähtävilläsi.
Myös verkko-, tukku- ja kivijalkakauppayhdistelmä pelittää Shurikenilla mukavasti. Järjestelmässä on useita helppoja tapoja myydä samaan aikaan tukku- ja yksityisasiakkaille. Kaupalle on helppo tehdä oma sivustonsa tukku- ja yksityisasiakkaille.
Esimerkkejä Shurikenia käyttävistä tukkukauppiaista:
Etherma Skandinavia Oy
Fantasy Nails
Natural Movement (kuluttajakauppa), brändikaupat
Joe Nimble ja
Freet sekä tukkukauppa
Paljasjalkatukku
Multistore-kauppiaille
Shurikenilla voit myydä samoja tuotteita monessa eri verkkokaupassa ja myymälässä. Kaupoilla voi olla yhteinen logistiikka, osto- ja myyntitilaukset, tuotetiedot, keräystoiminnot yms. Kunkin kaupan valikoima ja hinnoittelu on vapaasti päätettävissä riippuen siitä, onko kyseessä kuluttaja-, tukku- vai brändikauppa.
Esimerkkejä yrityksistä, jotka myyvät Shurikenilla samoja tuotteita monessa kaupassa:
Aalto Group Oy,
Metsästyskeskus,
Sukelluskouluaalto,
Varuste.net ja
Viranomaiskeskus
ViljarShop ja
ViljarPets
Medi10 ja
Rintapumppu.fi
Kauppiaille, jotka eivät ole tyytyväisiä nykyiseen järjestelmäänsä
Shuriken on ehkä parhaimmillaan kauppiaille, joilla on laaja kokemus erilaisista verkkokauppajärjestelmistä. Shurikenin nykyaikainen ulkoasu, yksityiskohtaisuus ja monipuoliset toiminnot yllättävät laajuudellaan ja kattavuudellaan. Massatyökalut alentavat henkilöstökuluja merkittävästi liiketoiminnan kasvaessa. Jos nykyisen alustanne hitaus tai robottimaiset työvaiheet tuskastuttavat, Shuriken saattaa hyvinkin olla teille oikea järjestelmä.
Frakkipalvelu NAM on Suomen suurin miesten juhlapukujen vuokraaja. Namissa on käytössä niin Shurikenin vuokravarausjärjestelmä, nettisivut, nettikauppa, myymälän kassatoiminnot kuin muutkin työkalut.
Made in Finland Shop myy ainoastaan dropshippingillä eli suoratoimituksena tavaratoimittajien varastoista huonekaluja ja sisustustuotteita ympäri maailmaa.
Nallen kylpyhuoneet ja saunat halusi nopeimmat ja myyvimmät sivut, jotta sivu saatiin nousemaan hakukonetuloksissa mahdollismman korkealle ja sitä kautta paljon tarjouspyyntöjä.
Kenelle Shuriken ei sovi
Shuriken on omiaan yrityksille, joilla on hyvä kasvutahto- ja potentiaali ja / tai tarve pienentää työvoimakustannuksia. Emme suosittele Shurikenia pienille yrityksille, joille kasvaminen ei ole tärkeää.
Shuriken ei myöskään ole paras valinta, mikäli ainoa valintakriteeri on pienet käyttökustannukset. Markkinoilta löytyy paljon ilmaisia tai halpoja järjestelmiä, joista saa ajan ja kohtuullisen osaamisen avulla rakennettua ihan hyvän verkkokaupan. Esim. Magento, MyCashFlow, Shopify, WooCommerce.
Soita 09 42 890 890, niin varataan kalenterista esittelyaika. Esittely on nopea tapa tutustua Shurikeniin Helsingin Konalassa. Esittelyssä tutustumme Shurikenin toimintoihin ja näytämme, miten sillä pyöritetään suurta verkkokauppa- ja kivijalkaliikettä.