Referenssit

Kenelle Shuriken sopii?


Kasvuyritykselle

Shuriken sopii parhaiten kasvavalle tai nopeaa kasvua hakevalle yritykselle. Shuriken skaalautuu suureenkin kaupankäyntiin ja monipuoliset ominaisuudet ja massatyökalut säästävät paljon työaikaa. Kauppalehti valitsi muutama vuosi sitten Shurikenia käyttävän Varuste.netin (liikevaihto n. 50 M € / 2022) Suomen toiseksi nopeiten kasvavaksi yritykseksi. Black Fridayna Varuste.net teki yhden päivän aikana 1,3 M € liikevaihdon.


Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit

Monikanavaiseen kauppaan

Shuriken on omiaan yhdistetyssä verkko- ja kivijalkakaupankäynnissä. Monivarastopaikat kertovat reaaliajassa tuotteiden saldot, sijainnit ja varaustilanteen. Koska kaikki tieto säilytetään vain yhdessä tietokannassa, tuote-, hinta-, kuva- ja muut tiedot ovat aina automaattisesti ajantasalla niin kassalla, verkkokaupassa kuin varastossakin.

Erilaiset siirtolistat ja muut työkalut varmistavat, että netissä tilattu tuote kerätään pois myymälästä, ettei sitä myydä vahingossa asiakkaalle.

Monimyymäläympäristössä eri myymälöiden varastosaldot ovat koko ajan kaikkien nähtävillä. Järjestelmä tekee keräyslistoja, jotta tavarat osataan siirtää oikein eri myymälöiden ja varastojen välillä.

Shuriken tukee globaaleja toimituksia ja pakettikortit, vientiselvitys- ja CN23-lomakkeet tehdään automaattisesti. Ulkomaisten toimitusten tekeminen on pääsääntöisesti yhtä vaivatonta kuin kotimaistenkin.

Esimerkkejä yrityksistä, jotka käyttävät Shurikenia monikanavaiseen kaupantekoon:


Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit

Pienelle ja suurelle

Proviisiopohjaisen hinnoittelun ansiosta Shuriken on kiinnostava vaihtoehto niin pienelle kuin suurellekin kaupalle. Aloituskustannukset ovat todella pienet, koska haluamme saada asiakkaiksemme kasvuyrityksiä jo varhaisessa vaiheessa. Suurille ja keskisuurille yrityksille tarjoamme houkuttelevaa erikoishinnoittelua. Lopullinen hinta riippuu asiakkaan kaupankäynnin luonteesta.

Esimerkkejä kasvavista Shurikenia käyttävistä yrityksistä:


Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit

Tukkukauppiaalle

Shuriken on erityisesti tukkukauppiaiden suosiossa.

Tukkuhinnoittelu onnistuu helpoilla työkaluilla, jolla voidaan muutamassa minuutissa luoda monipuolisia hinnastoja ja hinnoittelumalleja suurillekin tuote- ja asiakasmäärille. Asiakkaita on helppo ryhmitellä, antaa erilaisia maksuehtoja ja alennusryhmiä. Uudet tuotteet tukkuhinnoitellaan automaattisesti määriteltyjen sääntöjen mukaan, mutta tietysti myös tuotekohtainen hinnoittelu on mahdollista.

Yhteistyöyrityksemme PolarPro tarjoaa erittäin laadukasta, nopeaa ja edullista ulkoistettua varastopalvelua. PolarPro käyttää samaa järjestelmää, joten ulkoistetun varaston varastotilanne, tavaravirta sekä muut tiedot ja yksityiskohdat ovat aina reaaliaikaisena myös sinun nähtävilläsi.

Myös verkko-, tukku- ja kivijalkakauppayhdistelmä pelittää Shurikenilla mukavasti. Järjestelmässä on useita helppoja tapoja myydä samaan aikaan tukku- ja yksityisasiakkaille. Kaupalle on helppo tehdä oma sivustonsa tukku- ja yksityisasiakkaille.

Esimerkkejä Shurikenia käyttävistä tukkukauppiaista:


Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit

Multistore-kauppiaille

Shurikenilla voit myydä samoja tuotteita monessa eri verkkokaupassa ja myymälässä. Kaupoilla voi olla yhteiset osto- ja myyntitilaukset, logistiikka, tuotetiedot, keräystoiminnot yms. Kunkin kaupan valikoima ja hinnoittelu on vapaasti päätettävissä riippuen siitä, onko kyseessä kuluttaja-, tukku- vai brändikauppa. Hinnoittelu voi olla myös asiakas- tai ryhmäkohtaista.

Esimerkkejä yrityksistä, jotka myyvät Shurikenilla samoja tuotteita monessa kaupassa:


Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit Referenssit

Kauppiaille, jotka eivät ole tyytyväisiä nykyiseen järjestelmäänsä

Shuriken on ehkä parhaimmillaan kauppiaille, joilla on laaja kokemus erilaisista verkkokauppajärjestelmistä. Shurikenin nykyaikainen ulkoasu, yksityiskohtaisuus ja monipuoliset toiminnot yllättävät laajuudellaan ja kattavuudellaan. Massatyökalut alentavat henkilöstökuluja merkittävästi liiketoiminnan kasvaessa. Jos nykyisen alustanne hitaus tai robottimaiset työvaiheet tuskastuttavat, Shuriken saattaa hyvinkin olla teille oikea järjestelmä.

Kenelle Shuriken ei sovi?

Shuriken on omiaan yrityksille, joilla on hyvä kasvutahto- ja potentiaali ja / tai tarve pienentää työvoimakustannuksia. Emme suosittele Shurikenia pienille yrityksille, joille kasvaminen ei ole tärkeää.

Shuriken ei myöskään ole paras valinta, mikäli ainoa valintakriteeri on pienet käyttökustannukset. Markkinoilta löytyy paljon ilmaisia tai halpoja järjestelmiä, joista saa ajan ja kohtuullisen osaamisen avulla rakennettua ihan hyvän verkkokaupan. Esim. Magento, MyCashFlow, Shopify, WooCommerce.