Koulutus

Sopimukseemme kuuluu ilmainen koulutuspäivä, jossa käydään läpi kaikki järjestelmän tärkeimmät toiminnot. Järjestämme lisä- ja jatkokoulutusta tarpeen mukaan.


Tuki

Asiakkaidemme käytössä on asiantunteva ilmainen puhelin- ja sähköpostituki sekä järjestelmän sisäiset käyttöohjeet ja tukipyyntölomake.

Puhelinpäivystyksemme on avoinna ma-pe klo 10-14 ja 16-18. Tukipuhelin neuvoo kysymyksissä, auttaa ongelmatilanteissa ja toteuttaa toiveitanne. Käytössänne on myös 24/7 -hätäpäivystys.

Equipment


Työskentelemme asiakkaitamme varten

Päätehtävämme on edistää asiakkaidemme myynnin kasvamista ja erinomaiset tukipalvelut ovat tärkeä osa tätä tehtävää. Järjestelmän työkalujen tulisi olla mahdollisimman tehokkaat ja helppokäyttöiset ja siksi otamme kaikki uudet kehitysideat ilomielin vastaan!